15 Eylül 2014 Pazartesi

2014 - 2015 Eğitim - Öğretim yılı okulumuzda yapılan tören ile başladı. Bu sene Bilecik' in en başarılı okulu olan Gazimihal' de bu başarının devam etmesi dileğiyle güzel bir yıl geçiririz inşallah. Bu başarının devam etmesi için siz değerli velilerimiz okul ile iç içe olmalı ve öğrencilerimize her konuda destek olmanız gerekmektedir.

Törenden sonra geleneksel olarak yaptığımız, 8. sınıf öğrencilerimiz 1. sınıf öğrencilerimizi sınıflarına kadar eşlik ettiler. Artık zilin çalması ile derslere girip çıkacağımızı konuştuk. Öğleden önce 4 dersimiz ve öğleden sonra 2 dersimiz vardır. Öğleden sonra serbest etkinlikler ve oyun ve fiziki etkinlikler derslerimiz olduğu için öğrencilerimiz oyun oynayabilecekleri kıyafetleri giyebilirler. 

3. ders saatinde çizgi çalışmaları yaptık. Düzensiz çizgi çalışmalarından düzenli çizgi çalışmalarına geçtik. Çalışmasını erken bitiren öğrencilerimize verdiğim çizgisiz kağıda düz bir şekilde yuvarlaklar ve ovaller yapmalarını istedim. Bu çalışmaları eksiksiz yapan öğrencilerimizin yazıları da okunaklı ve güzel olacaktır. Bu hafta boyunca çizgi çalışmalarına devam edeceğiz.

4. dersimizde Hayat Bilgisi kitabını nasıl kullacağımızı gösterdim. Kitabımız baştan ortasına kadar ders ve ortadan sonuna kadar çalışma kitabından oluşmaktadır. Hayat Bilgisi dersine ilk konumuz olan "dış görünüşüm" ile başladık. Bazı öğrencilerimizi aynaya kaldırıp dış görünüşlerini anlatmalarını istedim. "Morpa Kampüs" ile konumuzun sunumunu ve çalışmalarını bilgisayardan yaptık. Ödev olarak Hayat Bilgisi çalışma kitabı sayfa 10' daki etkinlik yapılmalıdır.

Morpakampüs internet üzerinden eğitim veren bir sitedir. İçeriği çok güzel düzenlenmiş olup derslerimde sürekli kullanırım. İmkanı olan velilerimiz konuların tekrarı için bu siteye üye olabilirler.

Öğleden sonraki serbest etkinlikler dersimizde oyun hamurları ile etkinlik yaptık. Bilgisayardan oyun hamuru ile yapılmış bir balık resmi açtım. Öğrencilerimden bu balığa benzer çalışma yapmalarını istedim.







Birbirinden farklı renkler kullarak detayları olan çalışmalar yapmak öğrencilerin ince kas becerilerinin gelişmesini sağlayacaktır.

Son derslerimizi okulumuzun arka bahçesinde oyun alanında geçirdik. Çocuklar oyun alanındaki oyuncaklarda istedikleri gibi oyunlar oynadılar, tırmandılar, dengede durmaya çalıştılar, sallandılar.

1 yorum: